سفارش تبلیغ
صبا ویژن

2264000000 تومان به حساب آندره‌آ استراماچونی2264000000 تومان به حساب آندره‌آ استراماچونی واریز شد.

به گزارش خبرگزاری  فارس، طبق اعلام اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال و با پیگیری‌های مداوم مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و دستور رئیس کل بانک مرکزی؛ مبلغ 160 هزار یورو از طریق یک بانک ایتالیایی به حساب آندره‌آ استراماچونی واریز شد. 

به گزارش فارس، از صبح امروز رسانه‌های ایتالیایی از ایجاد یک کانال بانکی برای واریز پول به حساب استراماچونی خبر داده بودند و در نهایت این اتفاق امروز رخ داد.

انتهای پیام/

 




تاریخ : جمعه 98/9/29 | 7:18 عصر | نویسنده : مرتضی | نظر

 

بذرپاش: لایحه بودجه به طور باورنکردنی غیرشفاف و دچار آشوب است

نماینده مجلس نهم گفت: آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد چه ما وقتی در لیست سیاه FATF بودیم و چه وقتی از لیست سیاه خارج شدیم، تجارت خارجی غیرنفتی ما، بین 80 تا 100 میلیارد دلار بوده است و تقریبا اثری چه در لیست بودن چه نبودن برای ما نداشته است.

بذرپاش: لایحه بودجه  به طور باورنکردنی غیرشفاف و دچار آشوب است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس نهم در نشست بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران با اشاره به لایحه تقدیمی دولت به مجلس برای سال 99 گفت: :لایحه بودجه امسال، به طور باورنکردنی غیرشفاف، مبهم و دچار آشوب بودجه‌ای است. منابع حاصل از فروش داخلی میعانات گازی از منابع عمومی خارج شده و به منابع جدول تبصره «14» (هدفمندی یارانه‌ها) منتقل شده است؛ این یعنی یک کار خلاف قانون و به هم ریختن ساختار بودجه.

وی ادامه داد: در لایحه بودجه، مدیریت بنگاه‌های دولتی مشمول واگذاری، کماکان دولتی باقی خواهد ماند، لذا نمی‌توان نام خصوصی‌سازی بر این کار نهاد. به نظر می‌رسد هدف دولت از این کار، درآمدزایی از ناحیه واگذاری مالکیت بنگاه‌ها، بدون از دست دادن مدیریت آنها بوده است.

بذرپاش تصریح کرد: سود شرکت‌های دولتی در بودجه، حدود 10 هزار میلیارد در نظر گرفته شده است. با بودجه بیش از 850 هزار میلیارد تومانی یعنی در غیر بهره ورترین حالت اداره شرکتهای دولتی به سر می‌بریم.

وی در ادامه گفت: آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد چه ما وقتی در لیست سیاه FATF  بودیم و چه وقتی از لیست سیاه خارج شدیم، تجارت خارجی غیرنفتی ما، بین 80 تا 100 میلیارد دلار بوده است و تقریبا اثری چه در لیست بودن چه نبودن برای ما نداشته است.

نماینده مجلس نهم افزود: دیو و دلبر کردن صحنه سیاست، آنهم با فریب و دروغ، هنر مردان بزرگ فریبکار است. نقدهای سیاسی و غیرمنصفانه سمپادهای این دولت در گذشته، آقای روحانی را در تصمیمات اقتصادی به ناکجا آبادی رهنمون کرد که در بسیاری از بخشها ایشان از عملکرد خود پشیمان است.

بذرپاش با اشاره به شیوه مدیریتی رهبر انقلاب ادامه داد: رهبر انقلاب پیشتاز استفاده از علم مدرن و علوم نو در حکمرانی اسلامی هستند در حالیکه برخی افراد نامطلع واداده میگویند چه نیازی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای است؛ رهبری با نگاه هوشمندانه و داهیانه علم استفاده از این انرژی صلح آمیز را  در دست گرفته‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: فریبکاران عهد قاجار هم می‌گفتند ما نیازی به نفت نداریم و فریبکاران امروز در امتداد آنان معتقدند که به انرژی هسته‌ای نیازی نداریم.

انتهای پیام/




تاریخ : جمعه 98/9/29 | 10:42 صبح | نویسنده : مرتضی | نظر
دستور جهانگیری درباره بودجه: همه دفاع کنند و هیچ کس حق ارائه پیشنهاد تغییر و اصلاح ندارد

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در ابلاغیه‌ای به دستگاه‌ها تاکید کرده است که هیچ یک از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حق مخالفت با هیچ بخشی از لایحه بودجه 99 و یا درخواست تغییر هیچ بخشی از آن در مجلس را ندارند.

دستور جهانگیری درباره بودجه: همه دفاع کنند و هیچ کس حق ارائه پیشنهاد تغییر و اصلاح ندارد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در ابلاغیه‌ای به دستگاه‌ها تاکید کرده است که هیچ یک از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حق مخالفت با هیچ بخشی از لایحه بودجه 99 و یا درخواست تغییر هیچ بخشی از آن در مجلس را ندارند.

در ابلاغیه جهانگیری تاکید شده است که نمایندگان دولت حتی حق موافقت با پیشنهادهای نمایندگان مجلس درباره بندهای لایحه بودجه را نیز ندارند.

بر این اساس، سازمان برنامه و بودجه هرگونه مغایرت رفتار دولتی‌ها با این ابلاغیه را گزارش خواهد کرد.

تصویر ابلاغیه جهانگیری اینجا قابل مشاهده است:

همزمان بسیاری از کارشناسان لایحه بودجه را غیر واقعی می‌دانند. مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران هم امروز درباره لایحه بودجه 99 گفت: «اگر لایحه بودجه 99 اجرایی شود قطعا ما در سال 99 مجددا یک جهش ناگهانی در مورد نرخ ارز خواهیم داشت و اتفاقی که در سال 97 افتاد در سال 99 هم تکرار می‌شود؛ لذا از مجلس می‌خواهیم به راهکار اساسی برای حل این مشکل بپردازد و به جای اینکه بودجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تراز کند، بهتر است بودجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جراحی کند.»

انتهای پیام/




تاریخ : جمعه 98/9/29 | 6:14 صبح | نویسنده : مرتضی | نظر
امام‌ جمعه آبادان پا به پای مردم/ تخلیه منازل آب‌گرفته با لباس مبدل+ عکس

امام جمعه آبادان در شرایط بحرانی پس از باران با لباسی مبدل به میان مردم آمد و به مردم در تخلیه آب وارد شده به منازل شهروندان آبادانی کمک کرد.

امام‌ جمعه آبادان پا به پای مردم/ تخلیه منازل آب‌گرفته با لباس مبدل+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با توجه به پیش‌بینی هواشناسی خوزستان در 24 آذر ماه مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان همراه با رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد متوسط تا شدید ،تندباد لحظه‌ای از بعدازظهر روز گذشته شاهد حجم بی‌سابقه‌ای از بارش‌ها در استان و به خصوص شهرهای آبادان با 113 و اهواز 73/7 میلی‌متر بودیم.

شدت این بارش‌ها در آبادان به اندازه‌ای بود که در دقایق ابتدایی ورود سامانه بارشی، دید افقی به 100 متر کاهش یافت و ارتفاع بالای آب در معابر و خاموشی خودروها مشکلات بسیاری را با خود به همراه آورد تا جایی که طبق اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان، بیش از 250 عملیات امدادی و رهاسازی 200 خودرو انجام شد.

همزمان با شدت یافتن بارش‌ها در آبادان، آب و فاضلاب بالا آمده به برخی منازل مسکونی وارد شد اما حجت‌الاسلام علی ابراهیم‌پور، امام جمعه این شهرستان در این شرایط بحرانی با لباسی مبدل به میان مردم آمد و در تخلیه آب وارد شده به منازل پا به پای شهروندان آبادانی از کمک‌های میدانی دریغ نورزید.

 

انتهای پیام/




تاریخ : پنج شنبه 98/9/28 | 10:54 عصر | نویسنده : مرتضی | نظر

مکانیزم تخفیف در فروشگاه های زنجیره ای

معاونت بازرگانی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در برنامه زنده به خانه بر می گردیم به تشریح مکانیزم تخفیف در فروشگاه های زنجیره ای پرداخت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، صالح منصوری معاون بازرگانی این شرکت با حضور در برنامه تلویزیونی " به خانه بر می گردیم" که همه روزه از شبکه پنج صدا و سیما به صورت زنده به روی آنتن می رود، با اشاره به ششمین سالگرد تاسیس فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور با قریب به 1800 شعبه در کشور به شکل گیری فروشگاه های زنجیره ای محلی و مکانیزم تخفیف کالا در آنها اشاره کرد.

وی افزود: شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از شش سال پیش تلاش کرده تا با انتخاب یک سبد کالایی کامل، جذاب، کارآمد و اساسی، در تمامی محله ها در نقش یک همسایه حضور داشته باشد که این مهم علاوه بر صرفه جویی در زمان گرانبهای مشتریان، قطعا می تواند به کاهش سفرهای زائد درون شهری جهت خرید و همچنین کاهش ترافیک و آلودگی هوا کمک کند. 

معاون بازرگانی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ادامه داد: مفهوم مهم دیگری که از شش سال پیش مد نظر قرار  گرفت، ایجاد فروشگاه های همواره تخفیف بود. فروشگاهی که با درک نیاز مردم به کالایی با کیفیت و البته با قیمت مناسب، این امکان را برای خانوارهای ایرانی فراهم آورد تا سفره کاملتر و شرایط خرید بهتری داشته باشند. البته مباحث زیادی در جامعه مطرح است که چگونه فروشگاه های زنجیره ای می توانند با چنین تخفیف هایی بالایی کالاها را عرضه کنند که توضیح خواهم داد، چگونه می توان چنین تخفیفی را برای مشتریان عزیز بر روی کالاها  اعمال کرد.

وی ادامه داد: اولین مزیت فروشگاه های زنجیره ای، امکان مذاکره مستقیم با تامین کنندگان و حذف واسطه ها است، یک تولید کننده برای ارسال محصولات خود به سراسر کشور نیازمند ایجاد ایستگاه های مختلفی است اما با ورود فروشگاه های زنجیره ای ارتباط مستقیمی با تولیدکنندگان شکل گرفته و همین حذف واسطه به کاهش هزینه ها و عرضه سبد خانوار با تخفیف تبدیل شده است. 

این مقام مسئول در فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به این نکته نیز اشاره کرد که حجم بالای خرید و شفافیت در برنامه سفارشات از تامین کنندگان برای حداقل یک ماه آتی، مزایای بسیاری برای تولیدکنندگان به همراه دارد و موجب می شود که تولیدکنندگان بتوانند برنامه ریزی دقیق ترین برای تامین مواد اولیه و تولید داشته باشند و علاوه بر کاهش هزینه حمل و نقل، این امکان را فراهم می آورد که تامین کنندگان کالاهای خود را با قیمت پایین تری به فروشگاه های زنجیره ای ارائه نمایند.

منصوری در خصوص کنترل کیفیت کالاهای عرضه شده در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نیز اظهار داشت: از بدو امر کنترل کیفیت کالاهای موجود در سطح فروشگاه را مدنظر قرار داده ایم و بر همین اساس مجموعه ای برای کنترل کیفیت کلیه کالاها راه اندازی شده و تمامی کالاهای ورودی به انبارها و فروشگاه ها به لحاظ موارد مختلف کمی و کیفی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی همچنین پیرامون نشر و انتشار شائبه هایی در فضای مجازی در خصوص کیفیت و کمیت کالاها در فروشگاه های زنجیره ای خاطر نشان کرد: تلاش ما، حمایت و همکاری با بهترین و خوشنام ترین تولیدکنندگان کشور است که به خاطر ارزش برند و سابقه خود کیفیت تولید خود را در بهترین شرایط حفظ می کنند.

معاون بازرگانی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در پایان این گفتگو گفت: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش تلاش کرده که با عرضه قریب به 3500 قلم کالا و با استفاده از بزرگترین ناوگان لجستیک بتواند مرغوب ترین کالاها با انبوه ترین تخفیفات را در قریب 1800 شعبه کشور جهت رفع نیازهای خانوار عرضه کند.




تاریخ : پنج شنبه 98/9/28 | 10:52 عصر | نویسنده : مرتضی | نظر


  • paper | خرید لینک | اخبار
  • خرید Reports | مقاله سورس باز نیو