سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماجرای حمله به بازیگران «دودکش»/ به ما و آیت الله رئیسی ناسزا می گفتند

 یکی از بازیگرانی که به خاطر حمایت از آیت الله رئیسی مورد هجوم افراد ناشناس قرار گرفته گفت: این افراد هنگام درگیری به ما و آیت الله رئیسی ناسزا می گفتند.

ماجرای حمله به بازیگران «دودکش»/ به ما و آیت الله رئیسی ناسزا می گفتند

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، طی روزهای اخیر تصاویری از «امیر دشتی» و «نصرت میرعظیمی» در فضای مجازی منتشر شد که در آن اعلام شده بود این دو بازیگر به خاطر حمایت از آیت الله رئیسی در جریان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مورد ضرب و شتم واقع شده اند.

در این باره با «امیر دشتی» گفت و گویی داشتیم و او درباره این اتفاق به فارس گفت: من و نصرت میرعظیمی رفقای 18 ساله هستیم و طی این سالها مانند دو برادر همواره با هم بودیم. طی این سالها هم مثل بقیه مردم زندگی کردیم و بعد از اینکه شاهد افت و خیزهای اقتصادی و اجتماعی و عملکرد ضعیف آقای روحانی بودیم، در دوران انتخابات تصمیم گرفتیم برای بهتر شدن شرایط به آقای رئیسی رأی بدهیم.

 

وی ادامه داد: بعد از آن در دوران انتخابات با هم به نقاط مختلف می رفتیم و برای آقای رئیسی و چند کاندیدای شورای شهر تبلیغات انجام می دادیم تا بتوانیم به اندازه سهم خودمان مردم را پای صندوق های رأی بیاوریم. بیشتر هم در مناطق قلعه میر، گلستان، سبزدشت، سلطان آباد و ... تبلیغ می کردیم. تا اینکه روز آخر سوار ماشین بودیم که احساس کردم یک موتور ما را تعقیب می کند.

دشتی اظهارداشت: خیلی به موتور توجهی نکردم و فکر کردم شاید اصلا مسیرش با ما مشترک است. در میانه راه نصرت گفت بایستم تا برود از مغازه خرید کند. پیاده شد و رفت و کمی آمدنش طولانی شد، یکباره دیدم که سرنشینان همان موتور به او حمله کرده اند و مشغول زدنش هستند. سریع از ماشین پیاده شدم و به کمک نصرت شتافتم و توانستم او را از دست آن افراد نجات بدهم.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که از کجا متوجه شدید به خاطر حمایت های انتخاباتی مورد ضرب و شتم قرار گرفته اید؟ پاسخ داد: بعدا از نصرت پرسیدم چگونه به تو حمله کردند که گفت اول با موتور من را زدند و وقتی روی زمین افتادم شروع به زدن کردند. ضمن اینکه همان زمان درگیری از حرف هایشان متوجه شدم که ما و برنامه هایمان را کامل می شناختند و مدام به ما و آیت الله رئیسی ناسزا می گفتند، حرف های زشت می زدند و تهدیدمان می کردند.

وی درباره هویت ضاربان نیز توضیح داد: متاسفانه موتوری که با آن به ما حمله کردند، فاقد پلاک بود و ما نتوانستیم ردی از آنها شناسایی کنیم ولی بلافاصله با پلیس و اورژانس تماس گرفتم و پلیس در حال پیگیری پرونده است.

دشتی درباره آخرین وضعیت نصرت میرعظیمی نیز گفت: خوشبختانه بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردیم و در حال حاضر مرخص شده و مراحل درمانی را در منزل می گذراند.

انتهای پیام/

  
ناشناسیکشنبه 30 خرداد 1400 - 14:13
منش اصلاحات کتک زدن مخالفین است
ناشناسیکشنبه 30 خرداد 1400 - 14:10
عجب آدمای کثیفی بودن. به این دو بازگر بخاطر حمایت از نامزد مورد نظرشون حمله می کنند بعد دم از دموکراسی و آزادی بیان میزنند. مثل اربابشون آمریکا دروغگو و خبیث هستن.
ر خیکشنبه 30 خرداد 1400 - 14:09
به بنده هم در فضای مجازی بسیار ناسزا گفته شده است ... این یک جریان است که توسط شبکه من و تو اسرئیل و مسیح علینژاد هدایت می شوند ... خیلی واضح و شفاف در استوری های اینستاگرام بیان می کنند "باید به رای دهندگان به رئیسی حمله کنیم فحاشی کنیم بلاک و آنفالو فایده نداره" ... به نظر من تروریست های اسرائیلی خونشون به جوش اومده یا باید اینستاگرام رو بست که توی برنامه جناب آقای رئیسی نیست یا باید مستقیما استودیو شبکه من و تو اسرائیل را در لندن و مسیح علینژاد در آمریکا را زد ... البته باید با احمق هایی که تحت تاثیر این دشمنان قرار می گیرند و با چاقو و فحاشی به رای دهندگان به رئیسی حمله می کنند با قاطعیت برخورد بشه ... فوری سریع و با رعایت قانون ... جناب آقای رئیسی نسبت به سرمایه اجتماعی که پیدا کردید و به رای دهندگانتان متعهد باشید و از آنها در برابر فحاشی و ترور محافظت کنید
کریم امیرییکشنبه 30 خرداد 1400 - 14:09
این ...... هر کسی که مخالفشون باشه از سر راه برمی دارن تا کسی جرات مخالفت بین سلبریتی با اصلاح طلبا و ضد انقلاب رو پیدا نکنه. به نوعی می گن باید تو زمین ما بازی کنید وگر نه.... جریان علیرضا افتخاری خواننده کشورمون رو یادتون میاد چه بلایی سر خودش و دخترش آوردن که افتخاری تو مصاحبه گریه می کرد?! الان هم دائیه دار آزادی بیان رو خودشون می دونن فقط کسی نباید باهاشون مخالفت کنه!
ناشناسیکشنبه 30 خرداد 1400 - 14:06
این رسم منافقان از اول انقلابه که میگن یا با مایی یا میمیری.... وای به روزی که منافقا تو این مملکت قدرت بگیرند دم نیروهای مسلح گرم که پدر اینا رو درمیارن و خاک بر سر جاهلای داخلی که تو زمین اینا خوش رقصی میکنن...
مرضیهیکشنبه 30 خرداد 1400 - 14:06
... خوبه ما هم می ریختم رقاص های طرفدار روحانی را که می گفتند دلار از 3000 میشه 1000 تومان را تا سرحد مرگ کتک میزدیم تا حالشان جا بیاد... آزادی بیان و حق بیان این غرب پرست ها را هم فهمیدیم ... باید گرفتشان اعدامشان کرد
ناشناسیکشنبه 30 خرداد 1400 - 14:01
اون .... که امنیت 85 میلیون نفر رو ول می‌کنن و همش از چند هزار نفر اراذل و اوباش 88 و 98 حمایت می‌کنن مطمئن باشن اگه دشمنان جمهوری اسلامی بر این کشور مسلط بشن بلایی سر همتون میارن که داعش روسفید بشه
ناشناسیکشنبه 30 خرداد 1400 - 13:58
ان شاءالله حضرت زهرا سلام الله علیها بزودی مزد طرفین رو خواهند داد.
محمد پیکشنبه 30 خرداد 1400 - 13:58
چیزی که مسلم هست متاسفانه قدرت رسانه ای مخالفان نظام بسیار قوی تر هست. این اتفاق اگر بلعکس بود چه ها که نمی کردند. حالا ببینید این موضوع چطوری منتشر شده است و چه کسانی واکنش نشان داده اند. آنقدر از فضای مجازی دور شده ایم که نیروی رسانه ای دشمن قوی تر شده است وگرنه تعداد ما هم کم نیست.
ناشناسیکشنبه 30 خرداد 1400 - 13:57
بقیه گاندو رو کی پخش می کنند



تاریخ : یکشنبه 100/3/30 | 2:19 عصر | نویسنده : مرتضی | نظر


  • paper | خرید لینک | اخبار
  • خرید Reports | مقاله سورس باز نیو