سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریش_k5e.jpg




تاریخ : یکشنبه 100/3/30 | 6:25 صبح | نویسنده : مرتضی | نظر
تاریخ : یکشنبه 100/3/30 | 6:24 صبح | نویسنده : مرتضی | نظر

رهبر انقلاب: پیروز بزرگ انتخابات ملت ایران است/ هیچ چیز نتوانست بر عزم مردم فائق آید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی پیروز بزرگ انتخابات را ملت ایران دانستند و تاکید کردند: منتخبان فرصت خدمت‌گزاری را قدر بدانند و انگیزه‌های خدایی را مدنظر داشته باشند.

رهبر انقلاب: پیروز بزرگ انتخابات ملت ایران است/ هیچ چیز نتوانست بر عزم مردم فائق آید

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات 28 خرداد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی پیروز بزرگ انتخابات را ملت ایران دانستند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ و سربلند ایران!

حضور حماسی و شورانگیز در انتخابات 28 خرداد، صفحه‌ درخشان دیگری بر افتخارات شما افزود. در میانه‌ عواملی که هر یک به‌گونه‌ای می‌توانست مشارکت در انتخابات را کم‌رنگ کند، مناظر چشم‌نوازِ اجتماعات شما در مراکز رأی‌گیری در سراسر کشور، نشانه‌ آشکاری از عزم راسخ و دلِ امیدوار و دیده‌ بیدار بود. 

پیروز بزرگ انتخابات دیروز، ملت ایران است که یک‌ بار دیگر در برابر تبلیغات رسانه‌های مزدور دشمن و وسوسه‌ خام‌اندیشان و بدخواهان، قد برافراشت و حضور خود در قلب میدان سیاسی کشور را نشان داد. نه گلایه از دشواری معیشت طبقات ضعیف، نه دلتنگی از تهدید بیماریِ فراگیر، نه مخالف‌خوانی‌هایی که با انگیزه‌ دلسرد کردن مردم از ماه‌ها پیش آغاز شده بود، و نه حتی برخی اختلالات در جریان رأی‌گیری در ساعاتی از روزِ انتخاب، هیچ یک نتوانست بر عزم ملت ایران فائق آید و انتخابات مهم ریاست‌ جمهوری و شوراهای شهر و روستا را دچار مشکل سازد.

اینجانب جبهه سپاس بر خاک می‌سایم و خداوند علیم و قدیر را بر توفیقی که به ملت ایران عطا کرد و نظر رحمتی که بر ایران و جمهوری اسلامی افکند، شکر بی‌پایان می‌گزارم. به ملت ایران شادباش می‌گویم و به حضرات محترمی که با انتخاب مردم به مسؤولیت والای ریاست‌ جمهوری یا عضویت شوراها در سراسر کشور دست یافته‌اند، همراه با عرض تبریک، قدردانی از این ملت باوفا و پایبندی کامل به وظایفی را که در قانون برای آنان شمرده شده است، یادآوری می‌کنم. فرصت خدمت‌گزاری به کشور و ملت را قدر بدانید و انگیزه‌های خدایی را همواره مدنظر داشته باشید.

لازم می‌دانم از شورای محترم نگهبان و وزارت کشور و دستگاه‌های حافظ امنیت و سلامت و رسانه‌ پرتلاش ملی و نامزدهای محترم و همه‌ کسانی که به‌ نحوی به این آزمون بزرگ کمک کرده‌اند تشکر کنم.

به حضرت ولی‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه که صاحب اصلی این کشور و این نظام است سلام عرض می‌کنم و درود می‌فرستم، علو درجات امام عزیز که سلسله‌جنبان حرکت عظیم ملت ایران بود و شهیدان والامقام را که برترین افتخارات کشورند، از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای
29 خردا




تاریخ : شنبه 100/3/29 | 2:48 عصر | نویسنده : مرتضی | نظر

شور انتخابات 1400 در شبکه‌های اجتماعی از نگاه کلان‌داده/ محبوب‌ترین و پرتوجه‌ترین پست‌های کاربران در فضای مجازی چه بود؟

28 خرداد با آغاز رسمی رأی‌گیری در سراسر کشور کاربران شروع به تولید محتوا پیرامون انتخابات کردند. هشتگ #رأی_می‌دهم در ساعات اولیه 28 خرداد ترند توییتر فارسی شد.

شور انتخابات 1400 در شبکه‌های اجتماعی از نگاه کلان‌داده/ محبوب‌ترین و پرتوجه‌ترین پست‌های کاربران در فضای مجازی چه بود؟

به گزارش گروه سوادرسانه خبرگزاری فارس، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران در 28 خرداد پس از فراز و نشیب‌ها و حواشی متعدد برگزار شد. می‌توان گفت این اولین انتخابات برگزار شده در ایران است که نقش فضای مجازی از فضای واقعی و تبلیغات شبکه‌های اجتماعی از تبلیغات محیطی پررنگ‌تر بود. شیوع ویروس کرونا سبب شد به میزان دوره‌های پیش شاهد برگزاری میتینگ‌ها و کارناوال‌های انتخاباتی نباشیم. با این همه فضای مجازی و فضای شبکه‌های اجتماعی خاصه در یکی دو روز منتهی به روز برگزاری انتخابات رنگ و بوی سیاسی و انتخاباتی گرفته بود. نقش شبکه‌های مجازی به قدری قوت گرفت که کاندیداها با برگزاری لایوهای متعدد با کاربران ارتباط برقرار کردند.

در روز 28 خرداد با آغاز رسمی رأی‌گیری در سراسر کشور کاربران شروع به تولید محتوا پیرامون انتخابات کردند. هشتگ #رأی_می‌دهم در ساعات اولیه روز 28 خرداد ترند توییتر فارسی شد. همچنین هشتگ‌های #مردم_میدان #گلستان_حضور، #کار_درست و... از جمله هشتگ‌هایی بودند که رأی‌دهندگان برای اعلام حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری 1400 استفاده کردند.

بررسی کلان‌داده های فضای مجازی پیرامون انتخابات 1400

در مجموع حدود 900 هزار پست پیرامون مشارکت در انتخابات تولید شده است. این میزان از تولید محتوا جو حمایت و ترغیب یکدیگر برای حضور در رأی‌گیری نشان از انتخابات پرشور در فضای واقعی داشت.

هرچند بسیاری از کاربران انتقاداتی به وضع موجود کشور داشتند و در روزهای پیش برخی نظرسنجی‌ها حاکی از مشارکت پایین به دلیل اپیدمی کرونا بود با این حال پست‌های متعددی در شبکه‌های مجازی از حضور کاربران در این رویداد خبر میداد.

طبق بررسی‌ها پرمخاطب‌ترین روم‌ها در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس پیرامون انتخابات بود.

کاربران اینستاگرام با انتشار پست و استوری تصاویر حضور خود در رأی‌گیری انتخابات 1400 را با کاربران دیگر به اشتراک گذاشتند.

بسیاری از کاربران اعلام می‌کردند که با وجود انتقاد به مشکلات اقتصادی و معیشتی می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند تا سرنوشت بهتری را برای کشورشان رقم بزنند. این پست‌های اینستاگرامی با هشتگ‌های #برای_ایران و انتخابات_1400 همراه بود.

پست اینستاگرامی حضور مرضیه ابراهیمی از قربانیان اسید پاشی در حوزه اخذ رأی از تصاویری بود که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد.

تصویری از حضور مرضیه ابراهیمی در انتخابات

در توییتر نیز کاربران تصاویر حضور خود در رأی‌گیری و یا شناسنامه‌های ممهور خود را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشتند.موضوع قابل توجه درباره انتخابات در توییتر این بود که بسیاری از کاربران با انتشار توییت‌هایی سعی در بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات داشتند.هشتگ‌های #کار_درست و #مردم_میدان #گلستان_حضور از هشتگ‌های پراستفاده کاربران توییتر بود.

خبر رأی دادن پدر و مادر مسیح علی‌نژاد از معاندین جمهوری اسلامی از اخبار مورد توجه تلگرامی بود.

تصویری از پست تلگرامی حضور والدین مسیح علی‌نژاد در انتخابات

 

 

انتهای پیام/




تاریخ : شنبه 100/3/29 | 2:45 عصر | نویسنده : مرتضی | نظر

صدشکر که چشم دشمنان کور شده است

دلهای محبان همه مسرور شده است

تبریک به ثامن الحجج باید گفت

چون خادم او رییس جمهور شده است




تاریخ : شنبه 100/3/29 | 1:25 عصر | نویسنده : مرتضی | نظر


  • paper | خرید لینک | اخبار
  • خرید Reports | مقاله سورس باز نیو